(Ne)cenzurat By Lumy - noul meu blog

 

 


 

Știu că vi se pare ciudat că deși am un site și 2 bloguri în alte limbi mai vin cu încă unul. Am ales să fac acest lucru deoarece am înțeles că fiecare mediu este unic și am dorit să explorez ceva diferit, acel ceva care nu se încadrează în tiparul site-ului pe care îl am deja. Vor veni comentarii gen, are prea mult timp liber. Ba deloc. Am învățat cum să-mi împart timpul liber și cât loc să las pasiunii mele, scrisul. 

Poate că acest blog va oferi un mic habitat pentru comunitatea mea,   lucruri din altă direcție. Scopul acestuia este de a oferi oportunități de discuții asupra chestiunilor mai puțin cunoscute, și / sau mai puțin explorate.

Mai mult decât atât, mi-aș dori să obțin comentarii și idei care sa mă ajute să înțeleg mai bine temele și interesele diferite ale unei comunități. Îmi doresc să devină un loc sigur pentru a discuta despre lucruri mari sau mici care sunt importante pentru membrii comunității.

 

 Free photo toy bricks on the table

 

Speracest blog va servi drept un mediu prietenos, poate un pic răutăcios, deschis și respectuos totuși, în care oamenii să se poată exprima liber, fără teama de a fi judecați sau ale căror opinii și idei să fie condiționate.

Aici pe blog, în secțiunea comentarii, oricine poate să exprime convingerile sale și să aprecieze opinia altor persoane. Toate punctele de vedere sunt binevenite, iar dezbaterea constructivă este încurajată și apreciată.

 Blogul va trata tranșant și neregulile acestei societăți indiferent de ce formă prezintă ele. Din păcate, societatea în care trăim a devenit un câmp de bătălie în care fiecare luptă pentru propriile interese. Se pare că fiecare persoană încearcă să obțină cât mai mult și să câștige la nivel personal. 

Acest lucru s-a întâmplat pe măsură ce societatea a devenit mai competitivă, s-a creat competiție între indivizi care doresc să obțină mai mult pentru ei înșiși. Acest spirit de competiție poate face ca oamenii să devina mai egoiști, să își piardă compasiunea și să aibă probleme legate de comunicare și relaționare.

 

 

 Free photo successful computer gadget digital close

  

Blogul va fi un loc unde oamenii se pot informa despre ce se întâmplă în societate, cum ar fi: discuții despre situații sociale profunde, știri despre probleme ignorate de societate și, de asemenea, exemple de integritate etică și comportamentală.

 Aici veți găsi chiar și bârfe mondene, despre orice și oricine. În  schimb, nu veți găsi subiecte pe teme politice. Politica este o temă mult prea serioasă și complicată pentru a discuta pe acest blog. Caut să ofer cititorilor mei conținut interesant și relaxant.

 Sper că veți găsi ceea ce ofer pe acest blog interesant, informativ și distractiv. Abonați-vă pentru a primi actualizări și să vă conectați cu mine și alți cititori. Vă mulțumesc!

 Puteți prelua maxim 500 de caractere din acest articol, condiția este să precizați și inserați vizibil link-ul articolului.

Comentarii